Home Novel Cinta Kisah Disebalik Perpustakaan
Kisah Disebalik Perpustakaan
Hananisa Rahf
25/4/2020 17:54:31
439
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Senarai Bab
Bab 4

SEHINGGALAH satu masa.....


Pintu bilik APD terbuka dengan sendiri. 


Krrreeekkkk.....


Perbuatan kami semua terhenti. Kami semua yang Ada di situ berpandang sesama sendiri. 


Apa yang telah berlaku? 


Tiba tiba, penunjuk Ouija tu bergerak ke 'no'.


"Kau gerakkan eh?" Fatin mulai tuduh Aku. Aku menggelengkan kepala. Sudah pasti bukan Aku.


Semua disana pun menggelengkan kepala.


Pintu bilik APD terbuka lagi luas.


Krreeeeeeeeeeeekkkkkkkkk............


Kami semua terpaku lagi sekali. 

Aku dan kawan kawanku berpandang sama sendiri... Jantung berdegup kencang....


'Tak mungkin!!!' jerit hati ku.


Nani sudah berdiri Dan diikuti oleh kami. Nani sudah menapak ke hadapan.... Setapak demi setapak. Yang lain pula hanya melihat, tidak mampu nak buat apa-apa.


"Nani...." betul Aku tak mampu nak meneruskan perkataan.


"Nani, errr... kita pergi solat lah .... Tak payah main dah...." Fatin memberi cadangan. 


Sungguh seperti otak tak berfungsi. Yang Aku tahu hanya sekarang..


Pintu mula tertutup sedikit lagi sekali.....


Krrreeekkkk......


Nani segera melihat ke luar. Apa yang dibuatnya kami tak tahu. Dan dia datang kesini.


"Awak buat apa? " Bahasa telah ditukar lebih sopan. Aku bertanya.


"Kita tengok kalau ada kasut budak lain ke tapi...... takde ...." 


Jantung kami mulai berdegup kencang.


Dalam lima minit kami terkaku seperti melihat sesuatu. Air mataku mulai mengalir. Sungguh Aku terkaku. Tidak tahu nak buat apa. 


Apa yang kami terlihat Sungguh memeritkan.


Tiba tiba, kami ditegur sesuatu.


"Korang!! Sinilah." 


Kami tersentak.

Portal Ilham tidak akan bertanggungjawab di atas setiap komen yang diutarakan di laman sosial ini. Ianya adalah pandangan peribadi dari pemilik akaun dan ianya tiada kaitan dengan pihak Portal Ilham.

Portal Ilham berhak untuk memadamkan komen yang dirasakan kurang sesuai atau bersifat perkauman yang boleh mendatangkan salah faham atau perbalahan dari pembaca lain. Komen yang melanggar terma dan syarat yang ditetapkan juga akan dipadam.

Karya lain oleh Hananisa Rahf