Home Novel Cinta Tolong jangan tinggalkan aku
Tolong jangan tinggalkan aku
Nur Amira
2/2/2022 14:24:33
1,162
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Senarai Bab
Bab 1
"Entahlah bosanlah duduk rumah je dah hantar surat nak kerja tapi tak dapat kan bagus kalau boleh kerja tak payah dengar ibu membebel". Kata hati maryam dengan penuh marah terhadap ibunya."sudahlah tu dari kamu duk tengok je luar tu kalau dapat hasil okey sikit ni tak satu sen pun belum pasti boleh dapat".marah si aminah ibu kepada maryam. "Yelah kita tahu siapa kita daripada ikut cakap ibu pun boleh sakit kepala bail tidur". "Tidur je kamu tahu sebab tu lah takde laki nak kan kamu". Dengan kemarahan memuncak maryam terus menbaling daun kepada ibunya. "Hoi bertuah punya anak"kata aminah kepada anaknya dengan sikit kesan melatah."kita memang bertuah pun ". Maryam berkata sambil dengan ketawa yang bersisa. "  takpe kau tunggu je esok aku bawa satu laki suruh pinang kau baru sedar langit tu tinggi ke rendah"

Portal Ilham tidak akan bertanggungjawab di atas setiap komen yang diutarakan di laman sosial ini. Ianya adalah pandangan peribadi dari pemilik akaun dan ianya tiada kaitan dengan pihak Portal Ilham.

Portal Ilham berhak untuk memadamkan komen yang dirasakan kurang sesuai atau bersifat perkauman yang boleh mendatangkan salah faham atau perbalahan dari pembaca lain. Komen yang melanggar terma dan syarat yang ditetapkan juga akan dipadam.

Karya lain oleh Nur Amira